Oczywiście. Samochody, które są już w Polsce, można obejrzeć w naszej siedzibie. Zgadzamy się również na sprawdzenie auta w dowolnej stacji diagnostycznej lub ASO na koszt kupującego. Jesteśmy pewni jakości naszych samochodów.
Cena podana przez nas jest ceną końcową zawierającą wszystkie opłaty celno-skarbowe (Cło, VAT, Akcyza). Wystawiamy fakturę VAT, która jest podstawą do przerejestrowania samochodu.
To dokument wystawiany przez niezależnych rzeczoznawców w Japonii. Jest niezwykle szczegółowy i restrykcyjny. Ocenia auto w skali (zazwyczaj 1-5 lub S). Samochody z oceną 4.0, 4.5 lub 5.0 są w stanie bardzo dobrym lub idealnym. Zawsze udostępniamy ten arkusz klientowi – nie mamy nic do ukrycia.
Japonia to specyficzny rynek. Kultura dbania o własność jest tam na najwyższym poziomie, a restrykcyjne przeglądy techniczne (tzw. Shaken) wymuszają utrzymanie auta w doskonałej kondycji. Dodatkowo, w Japonii drogi są świetnej jakości, a zimy łagodne – nie używa się tam soli drogowej, dzięki czemu podwozia samochodów są zazwyczaj wolne od korozji, nawet w starszych rocznikach.
To połączenie kilku czynników. Po pierwsze, gęsta sieć doskonałej kolei sprawia, że Japończycy do pracy dojeżdżają pociągami, a samochodów luksusowych i sportowych używają głównie weekendowo. Po drugie, posiadanie auta w Japonii wiąże się z wysokimi opłatami, co zniechęca do “nabijania kilometrów” bez potrzeby. Dlatego 15-letni Mercedes z przebiegiem 40-50 tys. km to w Japonii standard, a nie wyjątek.
Tak, jest to jeden z najbezpieczniejszych rynków na świecie pod tym względem. Przekręcanie liczników w Japonii jest surowo karane i społecznie nieakceptowalne. Każdy samochód wyeksportowany z Japonii posiada Certyfikat Eksportowy, na którym odnotowany jest przebieg z ostatnich przeglądów technicznych. Masz 100% pewności, że kupujesz to, co widzisz.
Nie! To powszechny mit. Japonia to jedyny kraj na świecie z ruchem lewostronnym, w którym posiadanie auta z kierownicą po lewej stronie (LHD – jak w Polsce) jest legalne i uważane za symbol prestiżu. Dlatego większość luksusowych marek europejskich (Mercedes, BMW, Porsche, Audi), które sprowadzamy, ma fabryczną kierownicę po lewej stronie. Są to auta idealnie przystosowane do ruchu w Polsce bez żadnych przeróbek.
Jeśli interesuje Cię typowo japoński klasyk (JDM) z kierownicą po prawej stronie, prawo w Polsce pozwala na rejestrację takiego pojazdu, pod warunkiem dostosowania świateł i lusterek. Pomagamy w ocenie, czy dany model wymaga “przekładki”, czy może być zarejestrowany w oryginale.
W przypadku aut europejskich z kierownicą po lewej stronie, zmiany są zazwyczaj kosmetyczne. Najczęściej należy dostosować wiązkę światła reflektorów do ruchu prawostronnego (jeśli nie są asymetryczne) oraz zamontować tylne światło przeciwmgłowe.
Stawiamy na transparentność.
-
Wybierasz samochód z naszej oferty (będący już w Polsce lub w drodze).
-
Otrzymujesz pełną dokumentację zdjęciową oraz wgląd w japoński arkusz aukcyjny (ocena stanu technicznego).
-
Podpisujemy umowę.
-
Otrzymujesz komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji.
Nie! To powszechny mit. Japonia to jedyny kraj na świecie z ruchem lewostronnym, w którym posiadanie auta z kierownicą po lewej stronie (LHD – jak w Polsce) jest legalne i uważane za symbol prestiżu. Dlatego większość luksusowych marek europejskich (Mercedes, BMW, Porsche, Audi), które sprowadzamy, ma fabryczną kierownicę po lewej stronie. Są to auta idealnie przystosowane do ruchu w Polsce bez żadnych przeróbek.
Jeśli interesuje Cię typowo japoński klasyk (JDM) z kierownicą po prawej stronie, prawo w Polsce pozwala na rejestrację takiego pojazdu, pod warunkiem dostosowania świateł i lusterek. Pomagamy w ocenie, czy dany model wymaga “przekładki”, czy może być zarejestrowany w oryginale.
W przypadku aut europejskich z kierownicą po lewej stronie, zmiany są zazwyczaj kosmetyczne. Najczęściej należy dostosować wiązkę światła reflektorów do ruchu prawostronnego (jeśli nie są asymetryczne) oraz zamontować tylne światło przeciwmgłowe.
Japonia to specyficzny rynek. Kultura dbania o własność jest tam na najwyższym poziomie, a restrykcyjne przeglądy techniczne (tzw. Shaken) wymuszają utrzymanie auta w doskonałej kondycji. Dodatkowo, w Japonii drogi są świetnej jakości, a zimy łagodne – nie używa się tam soli drogowej, dzięki czemu podwozia samochodów są zazwyczaj wolne od korozji, nawet w starszych rocznikach.
To połączenie kilku czynników. Po pierwsze, gęsta sieć doskonałej kolei sprawia, że Japończycy do pracy dojeżdżają pociągami, a samochodów luksusowych i sportowych używają głównie weekendowo. Po drugie, posiadanie auta w Japonii wiąże się z wysokimi opłatami, co zniechęca do “nabijania kilometrów” bez potrzeby. Dlatego 15-letni Mercedes z przebiegiem 40-50 tys. km to w Japonii standard, a nie wyjątek.
Tak, jest to jeden z najbezpieczniejszych rynków na świecie pod tym względem. Przekręcanie liczników w Japonii jest surowo karane i społecznie nieakceptowalne. Każdy samochód wyeksportowany z Japonii posiada Certyfikat Eksportowy, na którym odnotowany jest przebieg z ostatnich przeglądów technicznych. Masz 100% pewności, że kupujesz to, co widzisz.
Oczywiście. Samochody, które są już w Polsce, można obejrzeć w naszej siedzibie. Zgadzamy się również na sprawdzenie auta w dowolnej stacji diagnostycznej lub ASO na koszt kupującego. Jesteśmy pewni jakości naszych samochodów.
Cena podana przez nas jest ceną końcową zawierającą wszystkie opłaty celno-skarbowe (Cło, VAT, Akcyza). Wystawiamy fakturę VAT, która jest podstawą do przerejestrowania samochodu.
To dokument wystawiany przez niezależnych rzeczoznawców w Japonii. Jest niezwykle szczegółowy i restrykcyjny. Ocenia auto w skali (zazwyczaj 1-5 lub S). Samochody z oceną 4.0, 4.5 lub 5.0 są w stanie bardzo dobrym lub idealnym. Zawsze udostępniamy ten arkusz klientowi – nie mamy nic do ukrycia.
Stawiamy na transparentność.
-
Wybierasz samochód z naszej oferty (będący już w Polsce lub w drodze).
-
Otrzymujesz pełną dokumentację zdjęciową oraz wgląd w japoński arkusz aukcyjny (ocena stanu technicznego).
-
Podpisujemy umowę.
-
Otrzymujesz komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji.